Tänään oli vuorossa lepopäivä. Joten en tehnyt mitään sen kummenpaa kuin lukenut kirjaa ja ottanut sillon tällöin päivä unia. Tässä illalla naapurini tuli koputtamaan oveen ja sanoi että Roosa koira on juuri lähdössä uuteen kotiin. Joten laitoin vain takin päälle ja lähdin ulos pimeyteen sanomaan hyvästit Roosalle. Oli aika haikeata kun koira lähti mutta tiedän että hänellä on paljon parempi olla uudessa kodissa kuin täällä. Roosa pääsee nimittäin maatilalle jossa on hevosia ja toisia koiria. Tiedän että Roosa tulee viihtymään siellä todella hyvin. Mutta minulle tulee kyllä häntä ikävä. Nyt ei kukaan hauku kun menen ikkunan ohi. No parempi niin että Roosalla on hauskaa kuin tylsyyttä pienessä asunnossa ja pihalla jossa ei pääse juokemaan irti koskaan.

Alkuviikosta. Maanantaina sain tietää että rupean maksamaan kaikki laskuni ensi maanantaista lähtien. Joten minulla on ollut aika mielenkiintoisia ajatuksia ja vähän pelkoja tuon kanssa. Olen kyllä ajatuksissani harjoitellut laskujen maksua ja muuta sellaista asioita joita normaalin elämään kuuluu. Esimerkkisi sitä että pitää katsoa että loppukuuhunkin on rahaa että voi ostaa ruokaa ja sen sellaista.

Maanantai illalal kävin katsomassa mielenkiintoisen elokuvan. Sen nimi oli Tyttö joka leikki tulella. Minulla oli ennen elokuvaa sellainen olo että se ei voi olla mistään kotoisin. Mutta kun oli katsonut vähän aikaa niin jäin siihen koukkuun. Se vain että en ymmärtänyt kaikkea mitä siinä sanottii kun se oli ruotsin kielinen ja tuo kieli ei ole minulla hallussa. Onneski tekstitys oli hyvä ja pysyn kärryllä juonesta. Joten minulla oli todella mielenkiin toinen elokuva hetki.

Elen kävin päähoitajan juttusilla ja olin todella väsynnyt koko päivän. Joten oli ihan hyväkin että lepäilin tänään paljon. Onneksi on vielä täällä varastossa paljon kirjoja joita voi lukea kun tuo mienkiintoinen kirja loppui nyt illalla. Se vain nyt on sellainen pieni onjelma että mitä sitä sitten nyt lukisi kun on noita vaihtoehtoja mienkiintoisen paljon. Mutta nyt minen menen katsomaan yhtä ohjelmaa jonka nauhoitin tässä vähän aikaa sitten ja joka kiinostaa kunnolla.