Kuulumisia koulurintamalta. Nyt kun olen ollut koulussa kuukauden voin katsella taaksepäin ja miettiä miten tuo kuukausi meni.

Vähän stressiä on tultu koettua ja yhden ihmisen kanssa en oikein tule toimeen. Mutta kaikki nuo kuuluu normaaliin elämään. Muuten olen ollut tyytyväinen ja myös iloinen koulussa olosta. Meillä on ollut hauskaakin ja on saanut oppia uusia asioita. Olen myös oppinut kuuntelemaan tunnilla opetusta ja tekemään muistiinpanoja. Tuollainen nimittäin on mukavasti unohtunut tämän työ elämän aikana. Niitähän ei ole tarvinnut käyttää mitenkään. On ollut myös sellaisia aineita joista en oikein välittäisi kuten liikunta tunnin. Minä en oikein pidä liikunnasta mutta olen kyllä kykyjeni mukaan mukana tunnilla. Nimittäin minulla on oikea olkapää kipeä ja kaikkia liikkeitä ei voi suorittaa ja pelata sellaisia pelejä jossa pitää käyttää käsiään. Kirjoittaminenkin siis käsin kirjoittaminen on ollut vaikeata kunnes hankin mini läppärin joten nyt on paljon helpompi tehdä muistiin panoja. Mutta muuten on ollut kivaa olla koulussa. Mitä pitemmälle syksy ja talvi edistyy sitä enemmän meille tulee oppiaineita kunnes ensi talvena alkaa teoria aineet. Tänä syksynä nimittäin on enemmän käytännön ja oppimiseen suuntautuvia aineita. Erityisesti pidän ATK:ta ja musiikista.
Tässä taitaa olla tällä kertaa kaikki kuulumiset.