Huomasin tuossa että minulla ei ole ollut mitään kerrottavaa melkein kuukauteen vaikka onkin tapahtunut kaiken laisia juttuja. Joten tässä on nyt sitten päivitys.

Kävin tutustumassa yhteen koulu mahdollisuuteen joka alkaisi syksyllä. Olen vielä vähän epävarma siitä jaksaisinko hakea sinne ja varsinkin olla sielä. Mutta olen kylläkin vähän kallistunut koulun kannalle. Se olisi vain vuoden pituinen ja nimeltään Elämässä eteenpäin. Koko kurssi kuulostaa mielenkiinoitoselta ja hauskalta ja vieläkun se painottuu enenmän muuhun kuin pelkiin luku ainesiin. Varsinkin syyslukukaudella ja siellä saisi rauhassa miettiä mitä tekee isona ja minkälaiseen kouluu sitä meneisi. On nimittäin niin että olen jo sen verran hyvässä kunnossa että pitäisi miettiä sitä työ uran aloittamista uudelleen. Mutta tiedän vain sen että en missään tapauksessa mene kirjanpitäjäksi joka oli minun entinen ammattini. Joten sitä on aika ulalla mitä tekisin ammatikseni. Jotain mielenkiintoista kuitenkin sen pitäisi olla. Eihän sitä jaksa muuten olla töissä jos se mitä tekee ei ole mielnkiintoista tekemistä. No onneksi tässä on viellä pari viikkoa aikaa miettiä enen kuin haku aika päättyy ja jotenkin olen varma että saan ajatukset selvitettyä siihen mennessä ja vielä päätettyä lähdenkä kouluun vai enkö.

Olen nauttinut näinä muutamana päivänä oleisiin kesä ilmoista ja eilen laitoin lakapyykit pihalle kuivumaan. Oli ihana ottaa raikkaa pyykit ja sielät pyykit pois narulta. Tuota onkin saanut odottaa pitkän aikaa. Kukka penkkiniini laittamani krookuksetkin ovat kukkineet ja nyt on vain lehtiä näkyvissä. Viime keväällä oli myös narsisseja mutta ne ei nousseet tänä vuonna ollenkaan. Myös kukkapurkkiin piilottamani hyösintin sipulit eivät nousseet muuta purkista kyllä pilkottaa jotain. Ehkä sinne on mennyt muutama auringon ku.kan siemen viimetalven lintulaudalta ja siten saan auringon kukkia ihailtavaksi. Jokko ne on joutunut sinne lumen mukana tai sitten oravien piilottamana. Meillä nimittäin pihalla on pari oravaa mellastanut läpi kevään ja käyneet syömässä loput linnun ruuat mitä oli jäännyt tarjolle. On ollut muka seurailla oravien temppuja ja muutenkin katsella lintuja koko talven tuossa ikkunan takana. Eilen myös tei kevät siivouksen piha kalusteilleni joten pääsin pihalle istumaan. Vaikkakaan en jaksa kovinkaan pitkään olla auringossa mutta on kuitenkin kiva istua siellä aina silloin tällöin.

Tänään on vuorossa vierailu ystämän luoke ja kaupassa käymistä. Minun pitää ostaa kesä housut, muuten minä sulan tuonne ulos ihan totaallisesti. Mutta nyt menen syömään jotain ja sitten kohti Hyvinkäätä.