On taas tälläinen yö jolloin ei sitten millään saa unta. Onneksi näitä öitä ei tule kovinkaan usein joten yksi yö sinne tai tänne ei hetkauta paljonkaan tähän vointiini. Toisaalta voisi olla syynä kahvinikin. Olen tavoista poiketen juonut oikeata kahvia kolme mukillista ja illalla aika myöhään yhden. Nimittäin ostin Jumpon erikois myymälästä ihanaa kahvia ja enhän minä sitä pystynyt olemaan juomatta illallakaan kun se on todella hyvää. No oneksi en ostanut kuin 100 g ja vielä minulta loppui maito ilalla joten en pääse juomaan sitä kun tulen iltapäivällä kotiin. Nyt vain pitää pitää niskasta kiini ja jättää kahvin juominen seuraavaan aamuun asti.

Muita kuulumisiani. Hamitti päivällä pahastikkin kun lääkärin aikani peruuntui. No ne kyllä soitti torstaina mutta kuitenkin asia otti päähän vielä eilen päivällä. Nyt sitten aika siirtyy harmaaseen tulevaisuuteen ja minulla olisi kiire puhua sen lääkärin kanssa. Täytyy saada uusi lausunto menemään kelaan ettei eläkkeen tulo lopu maaliskuun lopussa. Nimittäin josse loppuu niin minä olen isossa kusessa siihen asti kunnes se alkaa uudestaan. Tiedän että en voi mennä töihin vielä kun kunto ei ole niin hyvä että kestäisi olla sielä. No pitää vain soittaa päivällä sihteereille ja kysyä sitä aikaa jos vaikka sen saisikin ensi viikoksi. Kelasata ei koskaan tiedä miten pitkään siellä menee päästösten kanssa.

Muuten tämä viikko on mennyt mukavasti. Keskiviikkona kävin katsomassa ystäväni Marjutin kanssa mukavan elokuvan. Se kyllä oli ruotsin kielinen joten minulla oli välillä vaikeukseia seurata elokuvaa. Se vähän mitä opin koulussa on päässyt unohtumaan. No onneksi oli tekstitys. En olisi itse koksaan valinnut elokuvaa muttan Marjutti huokutteli minut katsomaan edellistä osaa ja se oli hyvä joten menin mukaan tähänkin. Ai niin nimi tuolle keskiviikon elokuvalle oli Pilvilinna joka putosi. Eli minä pidin siitä paljon. Teatterissa näin taas paljon ihania mainoksia elokuvista joita haluaisin nähdä. Osa on kyllä sellaisia joita voin odottaa niin kauan että tulevat DVD:lle.

Haa tänne kirjoittelu on auttanut vähän tähän pirteyteen niin että laitan tämän koneen kiinni ja menen nukkumaan. ( Muutamaksi tunniksi, aamulla pitää mennä hyrylään)

Hyvää yötä.