Pah kirjoitin tuossa pitkän tekstin ja painoin sitten väärää nappia jolloin koko kirjoitus katosi.

Kävin tänään hyvinkäällä tapaamassa Ritua ja hänen tytärtään. Samalla näin tyttären kihlatun ja hänen kaverinsa. Mukavia nuoria miehiä molemmat. Oli kiva viettää aikaa heidän kanssa. Samalla vein ystävälleni joululahjan jonka olin tehnyt. Muut lahjat odottavat joulua ja kuusen alle laittamista.

Luen komlatta kertaa kijraa nimeltä Aamunkoi. Se on houkutus sarjan viimeinen osa. Harmittaa kun pitää maanantaina palauttaa kirja kirjastoon. Sitä kun haluaisi lukea kirjaa ja sen aikaisempia osia uudestaan ja uudestaan. No tuo sarja ei ole ensimmäinen johon olen ihastunut ja jota minä luen aina vain uudestaan. Minulla on hyllyssä muutama sellainen sairja jotan jaksan aina vain lukea. Olen tuossa miettinyt että jos sitä ostaisi kyseiset kirjat itselleni joululahjaksi ja samalla ne olisivat synttäri lahjat. No tuota täytyy harkia tarkkaan vaikka saan ensiviikolla vähän ylimöäräistä joulurahaa.