Kuuntelen juuri Noth Pole radiota. Sieltä tulee kaksitoista päivää jouluun versio joka on tehnyt mupetit. Vau näen silmissänin heidän laulamassa kyseistä laulua. Tuo kanava on todella mukava ja sieltä kuuluu sellaisia versioita joita ei täällä päin muuten kuulisi ollenkaan. Kiiton Ommpu kun muistutit minua Noth Pole radion olemassa olosta. Jotenkin muistelesin että kuuntelein sitä viime vuonnakin. No takuusen en voimennä mutta nyt laitoin ylös tuon netti osoitteen jotta voin kuunella sitä ainakun haluan.

Noista Joululauluista eilen tuli sellainen halu että kävin varaamassa kirjaston sivuilla paljon erillaisia joulu levyjä ja niitä nyt tulee vähitellen minulle päin. Muuten huomasin että jotkut sellaiset levyt jotka kiinostivat minua oli jo lainassa jollain toisella. Mutta onneksi ne on nyt varattu että kun ne palautuu kirjastoon niin saanne sitten minulle kuunteltavaksi.

Tällä viikolla on vähän kiireitä kun joka päivä patsi perjantaina on menoa tai tapaamisia, onneksi ensiviikolla on vähemmän toimintaa. Odotan innolla että lauantai tulisi ja pääsisi katsomaan dinoja Omun aja Pompun kanssa. On muuten ollut heitä ikävä tällä välin. Ja myös toivon etta nasutaudin pysyisivät kummassakin puolessa poissa. Vielä joulusta melkein kaikki joululahja sukat on tehty. Itselle vielä niin sitten kaikilla minu perheen jäsenillä on mun tekemät sukat jalassa. En muuten ole tehnyt itselleni pitkään aikaa sukkia mutta nyt on mukava tehdä sellaiset minulle ja laittaa samaan kasaan kaikkien muitten kanssa odottamaan pakettiin laittamista ja jouluaattoa.