Minulla on vaikeuksia muistaa mikä päivä tänään on. Muistin kyllä että kelloa käänetään tänään mutta olin päässä kääntänyt kelloa niin paljon että olin unohtanut yhden päivän ja aamupäivällä hätkähdin että tänään maanantaina tulisi tukihenkillö käymään. Onneksi tuossa digi poksissa on päivämäärä etukannessa josta sitten sain selville että ei mitään panikkia tarvitsisi tuntiea. Jotenkin on sellainen outo olo kun tuo kello käännettiin takaisin oikeaan aikaan. Eli talvi aikaan. No kyllä siitä väähitellen taas tottuu oikeaan kello aikaan.

Katselin tuossa ikkunasta ulos ja huomasin että linnuille oli kelvannut kaikki pähkinät jotka olin laittanut laudalle. Onneksi siellä on vielä talopalloja linnulle koska en lisännyt laudalle pähkinöitä. Huomenna mennään ostelemaan lisää linnun ruokaa ja sitten heillä on paljon syötävää moneksi viikoksi.

Oin eilen Ritun luonna. Oli kiva nähdä häntä. Sain häneltä muutaman verhon jota ajattelin laittaa tuonna makuuhuoneen puolelle. Siellähän ei ole ollut koskaan kunnollisia verhoja joten nyt sinne siten tulee. Muutenkin olen tässä ajatellut siirellä makuuhuoneen puolen kalusteita toiseen asentoon joten sinne tulisi erillainen ilme. Tänä vuonna olen tänne olohuoneen puollelle tehnyt uuden järjestyksen joten onkin aika tehdä tuonne toiseen huoneesee.

Ainiin minun pitää lähteä hakemaan lakanat kuivaus huoneesta joten moikka.