Ihanaa kohta puoleen pääsee kirjastoon hakemaan tilaamiani kirjoija. Se vain että muistelisin että joko se aukeaa kymmeneltä tai vasti yhdeltä. Ja minä en jaksaisi ihan odottaa että kello tulisi yksi että pääsisin sinne hakemaan niitä kirjoja.

Ja sitten tein eilen jotain ihan kummallista jota en aikaisemmin oli mitenkään olisi tehnyt. Aloitin laittamaan syömiseni ylös erään netti ohjelman avulla.  Sillä näkee miten paljon kaloreita pitäisi syödä ja mitä sitten päivän aikana on tullut syötyä. Toivottavasti minä jaksan pitää tuollaista päiväkirjaa aika pitkää. Jotenkin on ollut, nyt kun olen ollut innostunut, mielenkiintoista katsoa mitä sitä on tullut syötyä ja miten paljon se on tuonnut energiaa ja muuta. On taas mielenkiintoista kastsella mitä kaikkea tulee syötyä varsinkin kun olen luvannut itselleni että olen ihan rehellinen kun täytän sitä listaaa. Siinä on muuten sellainen mukava toiminto että voi tulostaa päivän syömiset paperille niin siitä voin katsella kun netti ei ole auki.

Mutta nyt sitä suunistetaan ulos ja kirjastoa kohti.

Kello on nyt 20:30

Minulla oli mukava päivä. Kävin sielä kirjastossa ja apteekissa. Eli tuli kävelvyä mukavat pari kilsaa. Sitten tein ruokaa joka onnistu oikein hyvin. Ja muuten tuli mukavan helposti uunissa. Tuossa vähän aikaa sitten kävin Roosa koiran kanssa ulkona. Lupasin omistajalle että käyn nyt illalla. Roosan kanssa on ihan kävellä vaikka hän haukkuikin pari tyyppiä matkalla mutta se ei mitään.

Kohta puoleen sitä otetaan ilta lääke ja sitten mennään lukemaan kirjaa vähäkisi aikaa ja sen jäkeen nukkumaan jotan tässä on kaikki tältä päivältä